REGULAMIN SKLEPU
INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Administratorem danych osobowych jest Diana Brzezińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Diana Brzezińska”, ul. Łokietka 5/2, 70-250 Szczecin, NIP: 8513258162.
2. Strona dostępna jest pod adresem www.brzezinskadiana.pl, na platformie WordPress, domena oraz serwer w serwie www.lh.pl.
3. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, skontaktuj się ze mną pod adresem mailowym kontakt@brzezinskadiana.pl.
§ 2 ZAKUP UDZIAŁU W AKADEMII PISANIA ONLINE
1. Zakup udziału w Akademii dokonywany jest przez wybranie jednej z dostępnych opcji wskazanych w § 1 ust. 2 oraz naciśnięcie przycisku “KUP TERAZ”. Następnie niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
2. Za udział w Akademii może zostać wystawiona faktura zarówno dla osoby fizycznej, jak i prawnej – w tym celu niezbędne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu.
3. Faktura w formie elektronicznej zostanie przekazana na adres e-mailowy podany przy rejestracji.
4. Formularz zakupu udziału w Akademii:
a) Udział w Akademii za pomocą formularza mogą zakupić osoby posiadające miejsce zamieszkania lub siedziby na terenie Polski.
b) W celu zakupu udziału w Akademii przez osoby niemające miejsca zamieszkania lub siedziby na terenie Polski prosimy o złożenie zamówienia e-mailowo pod adresem kontakt@akademiapisania.eu. Zamówienie zostanie zrealizowane indywidualnie.
5. Zakup udziału w Akademii – płatność z góry:
a) odbywa się przez formularz dostępny na stronie,
b) możliwa jest jedynie płatność elektroniczna realizowana za pośrednictwem X,
c) opłacenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy o udział w Akademii Pisania Online,
d) w celu wcześniejszego otrzymania draftu umowy prosimy o kontakt pod adresem kontakt@akademiapisania.eu.
6. Zakup udziału w Akademii – płatność ratalna:
a) zakup udziału w Akademii możliwy jest w systemie ratalnym,
b) w celu dokonania zakupu udziału w Akademii w systemie ratalnym niezbędne jest nawiązanie kontaktu e-mailowego pod adresem kontakt@akademiapisania.eu,
c) w celu zakupu udziału w Akademii w systemie ratalnym niezbędne jest zawarcie umowy w formie elektronicznej za pośrednictwem serwisu X oraz opłacenie I raty w terminie 7 dni.
d) Płatność ratalna dostępna jest w pięciu wariantach:
– dwie raty;
– trzy raty;
– cztery raty;
– pięć rat;
– dziesięć rat.
7. Osoba biorąca udział w Akademii nie może uzyskać certyfikatu poświadczającego udział w Akademii dopóki nie opłaci ostatniej raty.
8. Nieopłacenie jednej raty w terminie może doprowadzić do uniemożliwienia osobie biorącej udział w Akademii do uczestniczenia w pozostałej części wykładów oraz natychmiastowego wypowiedzenia umowy.
§ 4 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.
2. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać wiadomość e-mailową na adres kontakt@akademiapisania.eu.
3. Zwrot całej kwoty płatności wniesionej z tytułu zawartej umowy nastąpi bezzwłocznie, jednakże nie później niż do 14 dni. Zwrot zostanie dokonany za pomocą poprzedniej metody płatności lub za pomocą sposobu wskazanego przez uczestnika w e-mailu.
4. Zwrot po rozpoczęciu realizacji usługi:
a) w przypadku, gdy uczestnik będzie chciał odstąpić od umowy w terminie 14 dni, ale już po rozpoczęciu realizacji usługi, wówczas nie przysługuje mu zwrot wpłaconej kwoty w pełnej wysokości.
b) organizator Akademii ma prawo dokonać potrącenia do wysokości dotychczas spełnionego świadczenia.
§ 5 PRAWO DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI
1. W przypadku zastrzeżeń co do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności działania platformy zdalnej lub jakości prowadzonych zajęć uczestnikowi przysługuje praw do złożenia reklamacji.
2. W celu złożenia reklamacji należy wysłać e-mail na adres kontakt@akademiapisania.eu.
3. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni.