REGULAMIN SKLEPU

INFORMACJE PODSTAWOWE

1. Administratorem danych osobowych jest Diana Brzezińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Diana Brzezińska”, ul. Łokietka 5/2, 70-250 Szczecin, NIP: 8513258162.
2. Strona dostępna jest pod adresem www.brzezinskadiana.pl, na platformie WordPress, domena oraz serwer w serwie www.lh.pl.
3. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, skontaktuj się ze mną pod adresem mailowym kontakt@brzezinskadiana.pl.

§ 2 ZAKUP UDZIAŁU W AKADEMII PISANIA ONLINE

1. Zakup udziału w Akademii dokonywany jest przez wybranie jednej z dostępnych opcji wskazanych w § 1 ust. 2 oraz naciśnięcie przycisku “KUP TERAZ”. Następnie niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.

2. Za udział w Akademii może zostać wystawiona faktura zarówno dla osoby fizycznej, jak i prawnej – w tym celu niezbędne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu.

3. Faktura w formie elektronicznej zostanie przekazana na adres e-mailowy podany przy rejestracji.

4. Formularz zakupu udziału w Akademii:

a) Udział w Akademii za pomocą formularza mogą zakupić osoby posiadające miejsce zamieszkania lub siedziby na terenie Polski.

b) W celu zakupu udziału w Akademii przez osoby niemające miejsca zamieszkania lub siedziby na terenie Polski prosimy o złożenie zamówienia e-mailowo pod adresem kontakt@akademiapisania.eu. Zamówienie zostanie zrealizowane indywidualnie.

5. Zakup udziału w Akademii – płatność z góry:

a) odbywa się przez formularz dostępny na stronie,

b) możliwa jest jedynie płatność elektroniczna realizowana za pośrednictwem X,

c) opłacenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy o udział w Akademii Pisania Online,

d) w celu wcześniejszego otrzymania draftu umowy prosimy o kontakt pod adresem kontakt@akademiapisania.eu.

6. Zakup udziału w Akademii – płatność ratalna:

a) zakup udziału w Akademii możliwy jest w systemie ratalnym,

b) w celu dokonania zakupu udziału w Akademii w systemie ratalnym niezbędne jest nawiązanie kontaktu e-mailowego pod adresem kontakt@akademiapisania.eu,

c) w celu zakupu udziału w Akademii w systemie ratalnym niezbędne jest zawarcie umowy w formie elektronicznej za pośrednictwem serwisu X oraz opłacenie I raty w terminie 7 dni.

d) Płatność ratalna dostępna jest w pięciu wariantach:

– dwie raty;

– trzy raty;

– cztery raty;

– pięć rat;

– dziesięć rat.

7. Osoba biorąca udział w Akademii nie może uzyskać certyfikatu poświadczającego udział w Akademii dopóki nie opłaci ostatniej raty.

8. Nieopłacenie jednej raty w terminie może doprowadzić do uniemożliwienia osobie biorącej udział w Akademii do uczestniczenia w pozostałej części wykładów oraz natychmiastowego wypowiedzenia umowy.

§ 4 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.

2. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać wiadomość e-mailową na adres kontakt@akademiapisania.eu.

3. Zwrot całej kwoty płatności wniesionej z tytułu zawartej umowy nastąpi bezzwłocznie, jednakże nie później niż do 14 dni. Zwrot zostanie dokonany za pomocą poprzedniej metody płatności lub za pomocą sposobu wskazanego przez uczestnika w e-mailu.

4. Zwrot po rozpoczęciu realizacji usługi:

a) w przypadku, gdy uczestnik będzie chciał odstąpić od umowy w terminie 14 dni, ale już po rozpoczęciu realizacji usługi, wówczas nie przysługuje mu zwrot wpłaconej kwoty w pełnej wysokości.

b) organizator Akademii ma prawo dokonać potrącenia do wysokości dotychczas spełnionego świadczenia.

§ 5 PRAWO DO ZŁOŻENIA REKLAMACJI

1. W przypadku zastrzeżeń co do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności działania platformy zdalnej lub jakości prowadzonych zajęć uczestnikowi przysługuje praw do złożenia reklamacji.

2. W celu złożenia reklamacji należy wysłać e-mail na adres kontakt@akademiapisania.eu.

3. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni.